15 let|177 cm|CW: 64 kg|GW: 50-55 kg

sobota 4. července 2015

Just my fucking feelings...

Ahoj!
Po dlouhé době jsem se rozhodla napsat článek. Vlastně ani nevím, co pořádně napsat a ani nevím jestli tento článek zveřejním. Ale potřebuji se vypsat ze svých pocitů.


Před chvílí jsem si po hoooodně dlouhé době prohlížela pro-ana blog a cítím se zmateně. Už dlouho jím normálně a už ani nechodím na terapie, ale velká část mě chce zase cítit hlad, nebo alespoň zase někam patřit. To blogování, čtení si vašich blogů a komentování mi hrozně chybí. Pak si ovšem vzpomenu na to, jak jsem s tím bojovala, kolika lidem jsem ublížila a jak moc jsem musela přesvědčovat mámu, že se o mě nemusí bát. Bylo to hrozné a nevím, co mám dělat. Chybíte mi, chybí mi ta vášeň být pro něco, tak zapálená. Ale konečně jsem našla chuť k jídlu, což je super i hrozné zároveň, protože mi přijde, že tloustnu. :( Já prostě nevím, co dělat. Chci cítit, vidět a ukázat svoje kosti, ale už asi nedokážu hladovět.
No jestli máte nápad jak tohle vyřešit, nebo nějakou radu, protože jste se už v nějaké podobné situaci ocitly, tak mi prosím dejte vědět, jsem úplně v háji.

Žádné komentáře:

Okomentovat