15 let|177 cm|CW: 64 kg|GW: 50-55 kg

neděle 3. května 2015

Chocolate


Jsem hrozná!
Už se těším na pondělí, protože nebudu muset jíst přes den.

Jídelníček
Snídaně: máslový croissant
Scačina: nic
Oběd: nic
Svačina: nic
Večeře: smažák + kilo čokolády
Pohyb: chůze přes půl Prahy (z náměstí republiky až na druhou stranu Karlova mostu)

Za tu večeři se opravdu nesnáším! Rozhodně je lepší, když mě bolí břicho z hladu, než když mě bolí kvůli přežeru. Chci konečně pocítit hlad a lehkost! 
Taky musím začít cvičit, protože mám povolený břicho a to je hnus... Nevíte nějaký cviky na thigh gap? :)


#stayweird
Cara

3 komentáře:

  1. Ahoj, taky hledám cviky.Ta čokoláda nevadí, dnes to bude lepší.Nechceš spřátelit?
    http://lose-fat-marry.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Není to až tak strašně a určitě to bude lepší! :)
    Na internetu nebo na youtube.com na to najdeš cviků spousta, když si to zadáš do vyhledávání :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za tip s gumičkou, určitě zkusím:)
    Jinak už jsem si tě přidala:)

    OdpovědětVymazat